ویدئو پروژکتور ها در انواع مختلفی تولید شده ‌اند و انتخاب نوع مناسبی از ویدئو پروژکتور بسیار مهم است تا بتوانید بهترین کارایی را از این دستگاه مشاهده کنید. یکی از انواع مدل‌ های جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور ، ویدئو پروژکتور مدل T46می ‌باشد. ویدئو پروژکتور T46 از انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار است. این دستگاه مجهز به سیستم وای فای بوده و استفاده از آن بسیار آسان است همچنین ویدئو پروژکتور مدل T46 دارای سیستم عامل اندروید می ‌باشد و قادر به پخش انواع فایل ‌های صوتی و تصویری می ‌باشد. این ویدئو پروژکتور کیفیت بسیار بالایی دارد و شما می ‌توانید مدت‌ ها از آن استفاده کنید. ویدئو پروژکتور مدل T46 قابلیت ذخیره سازی فایل ‌ها را دارد همچنین یکی از ویژگی های این دستگاه قابلیت پخش آنلاین انواع فیلم ‌ها می ‌باشد.

فروش ویدئو پروژکتور مدل T46

مجموعه نیزار کالا در میان انواع محصولاتش ویدئو پروژکتور مدل T46 را در نظر گرفته است زیرا این دستگاه دارای مشخصات عالی بوده و موجب رضایتمندی مشتریان شده است. یکی از مزایای عالی دستگاه ویدئو پروژکتور T46 قیمت ارزان آن است بنابراین شما با بهترین قیمت ویدئو پروژکتور مدرن و با کیفیت را تهیه خواهید کرد. در ویدئو پروژکتور مدل T46 از لامپ ال ای دی استفاده شده و این دستگاه طول عمر بسیار بالایی دارد همچنین شما می ‌توانید انواع اپلیکیشن ‌ها را بر روی این دستگاه نصب کنید و به راحتی انواع فایل ‌ها را با استفاده از اپلیکیشن‌ها مشاهده نمایید.کیفیت تصاویر پخش شده توسط ویدئو پروژکتور مدل T46 بسیار بالا بوده و این دستگاه می‌ تواند برای مصارف مختلف در محیط‌ های مختلف کاربردی باشد.

اگر شما می ‌خواهید خرید ویدئو پروژکتور را به صورت مستقیم از تولید کننده انجام دهید با مراجعه به سایت این مجموعه می ‌توانید با بهترین قیمت خرید ویدئو پروژکتور را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 65
نمایش همه
علاقه مندی ها ()